U.S Air Force
netkukac 2005.02.22. 17:55
A "Squawk"-ok a U. S. Air Force pilótái által a földi műszaki személyzet számára feljegyzett problémák, melyeket a következő repülésre ki kell javítaniuk.
Néhány aktuális feljegyzett hiba és a karbantartó személyzet válaszfeljegyzései: (P) = Probléma; (M) = Megoldás
(P) A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem cserére érett. (M) A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem kicsérelve.
(P) Teszt repülés OK, kivéve, hogy a landoló automatika igen durva. (M) Landoló automatika nincs a gépen.
(P) 2. sz motor üzemanyag fogyasztása magas. (M) 2. sz motor üzemanyag fogyasztása normális - 1. 3. és 4. motor üzemanyag fogyasztása alacsony.
(P) Valami meglazult a műszerfalon. (M) Valami meghúzva a műszerfalon.
(P) A jobb főfutón olajszivárgásra utaló egyértelmű bizonyíték. (M) Bizonyíték eltüntetve.
(P) A DME hangereje hihetetlenül nagy. (M) A hangerő beállítva hihetőbb szintre.
(P) Robotpilóta magasságtartás üzemmódban 50m/perces süllyedést produkál. (M) Hibát a földön nem sikerült előidézni.
(P) IFF nem működik. (M) IFF soha nem működik OFF (kikapcsolt) üzemmódban.
(P) Gázkar rögzítő használatakor a gázkar beragad. (M) Ezért van.
|